مجلة الباحث الإقتصادي
Volume 11, Numéro 2, Pages 39-53
2023-12-30
Authors : Djokhdem Moussa .
The present study aims to shed light on the intellectual and literary bases and foundations of the premise of digital marketing by exploring the researchers' perspectives and perceptions as well as the arguments they set forward in relation to this important marketing concept in order to organize it in a theoretical and conceptual framework that has the potential for improving it. تتناول هاته الورقة البحثية المرتكزات والاسس الفكرية والادبية لمفهوم التسويق الرقمي من خلال تركيزنا على وجهة نظر الباحثين وافكارهم المطروحة فيما يتعلق بهذا المفهوم التسويقي الهام لغرض تأطيرها في اطار نظري ومفاهيمي يكون كفيل بإثرائها..
Marketing, Introduction, Digital Marketing
بوسالم أحلام
.
عابد يوسف
.
ص 117-132.
Yahia Zeghoudi
.
pages 74-88.
Said Houari Amel
.
pages 257-268.
Bouacida Amir
.
Amoukrane Abderrezak
.
pages 798-809.