Namaa Economy and Trade Journal, an international scientific journal issued every bi-annual(June- december) and free of charge by the University of Mohammed Seddik Ben Yaha - Jijel - starting from June 2017, the journal aims to contribute to the development of scientific research in Algeria by publishing original scientific articles in the field of economic sciences, commercial sciences, financial and accounting sciences and management sciences, where articles of academic researchers from graduate students, professors and researchers in various departments and government departments at the national and international level. The journal publishes its research in the three languages, Arabic, English and French and it is available via the internet as it is free to access all of its published articles, as it is an academic platform for researchers to share and transfer ideas and knowledge at the global level, The journal is published in both print and online versions.
إعلان خاص بإصدار العدد 02 من المجلد 07
يشرفني أن أعلمكم أن عدد 02 من المجلد 07 يصدر بعد معالجة المقالات المتبقية ( التي كانت معطلة بسبب برنامج إكتشاف السرقة العلمية )
ستعمل على نشر العدد قبل نهاية شهر جانفي 2024
تقبلوا عبارات التقدير والإحترام
رئيس التحرير
أ.د عبد الحفيظ مسكين
10-01-2024
7
Volumes
14
Numéros
226
Articles
العابد محمد,
2024-01-15
الكلمات المفتاحية: صمت تنظيمي ; أبعاد الصمت التنظيمي ; مؤسسات صحية
هوام لمياء,
2024-01-12
Mots clés: Islamic financial technology ; Islamic banks ; financial inclusion
زراولة رفيق,
2024-01-08
Mots clés: Organizational requirements ; Strategic vigilance system ; Inpha-Médis laboratories
مروش وليد,
شابي طيب,
2024-01-14
Mots clés: Supply Chain ; Firm Performance ; R language ; Bibliometrix ; VOSviewer
Qubbaj Ihab,
Asaad Salwa,
2024-01-14
الكلمات المفتاحية: الرشاقة التنظيمية؛ إدارة الموارد البشرية الاستراتيجية؛ الجهاز المركزي للاحصاء الفلسطيني.
خوخي عبدالرحمان,
دبوزين محمد,
2024-01-21
الكلمات المفتاحية: الادارة الذاتية ; الهولقراطية، ; البروقراطية ; الهيكل التنظيمي، ; Self-management ; Holacracy ; Organizational Structure,
فارس إيمان,
2024-01-20
الكلمات المفتاحية: السياحة ؛ الطلب السياحي ؛ النمذجة الكلية
عليط نصيرة,
2024-01-20
Mots clés: Digital marketing ; Digital tourism marketing ; Digital tourism ; Digital tourism marketing obstacles
سعود وسيلة
,
يوسفي الحسين
,
مقورة خالد
,
لواتي جمال
,
دبيش أحمد
,
عمران شعبان هارون
,
حسانين محمد حسانين حازم
,
حساني شحات
,
Ammam Rim
,
Mechebek Abdelmoutaleb
,
Benslimane Nadjib
,
Zine Mohamed
,
Terbeche Mohamed
,
Bellahcene Mohamed
,
Lanseur Akila
,
Boukellal Sabrina
,
Zerrout Ridha
,
Boubidi Rania
,
Nedjimi Aissa
,
Les 10 articles les plus téléchargés