Introducing the journal The Educational and Didactic Research Journal is a periodic and academic journal concerned with training, education and didactics along with clarifying some educational problems. The first volume was issued in 2012. This journal is bi-annual and issued by the educational didactic laboratory of teacher training school of Bouzareah. The Educational and Didactic Research Journal came in response to the needs of the education field and to contribute in the development of the national economy through giving importance to the training of both human resources and the trainers. It also attempts to answer many of the questions raised by the field of educational practices. The journal is framed by a group of members who are teachers researchers and who strive to provide a set of articles, research and field studies carried out for readers. These teachers researchers explore, describe and analyze what is happening in the field hoping to contribute in improving the educational conditions of the school. The Educational and Didactic Research Journal is intended for students and researchers interested in the education field. The journal publishes scientific research related to education and psychology that adheres to the established scientific research methodology and its internationally recognized steps. The journal publishes articles written in Arabic, French or English. The author (s) has to admit in writing that his article has not been previously published.
مجلة البحوث التربوية والتعليمية "Classe "C
دعوة للنشر عدد جوان 2024
مجلة البحوث التربوية والتعليمية
تحضيرا لإصدار المجلد رقم 13 العدد 02 لشهر جوان 2024 (العدد التسلسلي 26).
يسعد هيئة تحرير المجلة أن تنهي إلى علم السادة الباحثين والمهتمين بالنشر في مجلة البحوث التربوية والتعليمية، أن فترة استقبال المقالات تبدأ من تاريخ 13 فيفري 2024 إلى غاية 3 مارس 2024.
الرجاء الالتزام بنموذج اخراج المجلة وحتى تسهل عملية تحويل المقالات للتحكيم ولا يقابل مقالكم بالرفض الأولي.
كل مقال ملتزم بشروط النشر في المجلة سيمرر مباشرة للتحكيم .
بالتوفيق للجميع.
ع/هيئة التحرير أ.د.عبدالله كمال
https://www.asjp.cerist.dz/en/revueStat/241
Classe
C
08-02-2024
13
Volumes
28
Numéros
547
Articles
بوشي فوزية,
2024-07-08
الكلمات المفتاحية: الطالب الجامعي ؛ منصة موودل ؛ علاقة الاندماج؛ الرقمنة.
Kired Samir
,
Sadoune Farida
,
Kiouche Nedjoua
,
Beghoul Youcef
,
Kelkoula Nachoua
,
Koussa Toufik
,
Zeghoudi Imane
,
Kacimi Chaima
,
Messekher Hayat
,
Yerboub Radia
,
Bensemmane Faiza
,
Rezki Khadidja
,
Yassine Souryana
,
Hadbi Anissa
,
Zouai Hafida
,
Boudina Youssouf
,
النبهانية أميرة
,
السكيتية آلاء
,
الهنائية شريفة
,
الخروصي حسين
,
الدكتور خالد أحمد الصرايرة
,
الباحثة عائشة عبد الرزاق عويضة
,
Alsabahi أميرة
,
Alsamsami حفصة
,
Alazri عبير
,
Alsiyabi وفاء
,
Alkharusi حسين
,
البدوي حبيب
,
البوسعيدية جهينة
,
العبدلية مريم
,
الخروصي أ.د. حسين
,
الفضلي هدى
,
دباغ بشرى
,
عبيب غنية
,
صغير جميلة
,
بوشلاغم حنان
,
كوسة بوجمعة
,
زيتوني ايمان
,
عمور الباتول
,
شباط صابر
,
بن بوزيان عبد الرحيم
,
بادي مراد
,
خلايفية محمد
,
عواد جمال
,
حشاني سعاد
,
العايب حيدر
,
سليماني فاطمة الزهراء
,
دريسي سليم
,
شعباني عزيزة
,
جبار دليلة
,
بن عياش منال
,
لعقد سارة
,
حني مصطفى
,
خواجه فقيه
,
قدور هشام
,
زروال علاء الدين
,
بوغدو رشيدة
,
عجيسة ليدية
,
زعاف خالد
,
Les 10 articles les plus téléchargés